loadingimg

Wczytuję dane...
Polecane
Zostań widzem!

Nasze aukcje

Subskrypcja
 
Wysyłka
Wysyłka odbywa się najczęściej już w przeciągu 24-48h od momentu otrzymania wpłaty lub potwierdzenia wyboru płatności pobraniowej. Przesyłki wysyłane są codziennie – nie ma obaw o długie oczekiwanie na zakupiony przedmiot. Każdy produkt podlega dodatkowej wewnętrznej kontroli tuż przed spakowaniem do wysyłki. Nigdy nie wysyłamy przedmiotów uszkodzonych lub niesprawnych. Najniższy możliwy koszt przesyłki (rejestrowana, ekonomiczna) podany jest na karcie każdego produktu. Pozostałe opcje i koszty wysyłek podane są po dodaniu produktu/produktów do koszyka. Koszty te obliczane są automatycznie na podstawie wagi oraz rozmiarów produktów znajdujących się w koszyku. Dodanie produktów do koszyka jest całkowicie niezobowiązujące i nie jest jednoznaczne z ich zakupem. W chwili obecnej, w zakresie doręczeń składanych w Sklepie zamówień, współpracujemy na podstawie umowy z Pocztą Polską oraz firmą kurierską Siódemka. Przesyłki wychodzą od nas codziennie (wszystkie dni robocze, od Pn do Pt) ok. godz. 11.00. Zamówienia złożone i opłacone do tej godziny realizowane są z reguły tego samego dnia. Przesyłki kurierskie doręczane są zawsze następnego dnia po wysłaniu zamówienia.

Przesyłki pocztowe wysyłane są priorytetem lub opcją ekonomiczną a ich doręczenie odbywa się zgodnie z regulaminem i zasadami Poczty Polskiej. Przesyłki priorytetowe docierają do celu najczęściej w terminie ok. 1-3 dni roboczych, przesyłki ekonomiczne ok. 3-7 dni roboczych. Przesyłki kurierskie realizowane są na życzenie i dochodzą najczęściej w przedziale 1-2 dni roboczych. Koszty wysyłki zawierają w sobie bezpieczne opakowanie, profesjonalne pakowanie, koszt transportu oraz nadania i podatek VAT w wysokości 23%. Koszty wysyłek są zawsze uwzględniane na paragonach fiskalnych oraz fakturach. Prosimy zawsze brać pod uwagę fakt, że okresy świąteczne wiążą się z reguły z wydłużeniem czasu dostarczania paczek. Prosimy zatem o rozsądne planowanie zakupów. Firma SafeTrade w żadnym wypadku nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia i błędy wynikłe z winy Poczty lub Kuriera. Ze swojej strony zapewniamy profesjonalne pakowanie i błyskawiczną wysyłkę, niestety na jakość pracy Poczty lub firm kurierskich nie mamy bezpośredniego wpływu. Jeśli jesteś niezadowolony z usługi Poczty lub kuriera możesz złożyć pisemne zażalenie lub skargę do odpowiedniego działu danej firmy. W ich błędach lub opieszałości naprawdę nie ma naszej winy. W razie jakichkolwiek problemów lub niejasności prosimy o kontakt. Zawsze mamy również do wglądu odpowiednie dokumenty potwierdzające nadanie przesyłki.

 

Wszystkie przedmioty są bezpiecznie pakowane z użyciem odpowiednich materiałów.

m.in. folie zwykłe i bąbelkowe, kartony, taśmy - by zminimalizować ryzyko uszkodzenia przesyłki


Przesyłki wysyłamy niemal do wszystkich Państw świata. Koszty wyliczane są automatycznie na podstawie wagi produktów znajdujących się w koszyku oraz kraju, do którego przesyłka ma zostać dostarczona. Przesyłki zagraniczne dostępne są w dwóch opcjach: ekonomiczna i priorytetowa. Terminy doręczeń dla obu tych opcji określone są w regulaminie Poczty Polskiej w zależności od kraju przeznaczenia. Wszystkie podane terminy realizacji są terminami szacunkowymi podawanymi przez przewoźnika i nie stanowią gwarancji realizacji zamówienia w podanym czasie. W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt lub zapoznanie się z regulaminem świadczenia usług pocztowych przez Pocztę Polską.

 

Uwaga Jeśli nigdy nie robiłeś zakupów Online (forma wysyłkowa) lub jesteś niedoświadczonym Allegrowiczem to koniecznie zapoznaj się z poniższym uproszczonym schematem dostarczania paczki przez Pocztę Polską. W niektórych przypadkach pomaga on uniknąć wielu niepotrzebnych komplikacji.

 

1. Nadajemy paczkę
2. Paczka przewożona jest do UP blisko Ciebie
3. Listonosz przynosi paczkę do Ciebie na podany wcześniej adres

 

√ paczka zostaje odebrana przez Ciebie lub inną wyznaczoną osobę
× listonosz nikogo nie zastał, paczka nie została odebrana*


* w tym przypadku listonosz wypisuje i zostawia druk Awizo, z którym musisz zgłosić się do wskazanego UP po odbiór swojej paczki w terminie nie dłuższym niż 14 dni, po tym czasie paczka zwracana jest do nadawcy z adnotacją „nie podjęto w terminie”. Nadawca zostaje wtedy dodatkowo obciążony kosztami tego zwrotu. Czasami zdarza się, że zostawione przez listonosza Awizo gdzieś zaginie lub zostanie skradzione. Wtedy odbiorca nie ma żadnej informacji o tym, że paczka dotarła i czeka na niego w Urzędzie Pocztowym. Jeśli czekasz na paczkę dłużej niż 7 dni roboczych (od daty nadania) i nie dostałeś Awizo koniecznie nas o tym poinformuj oraz od razu sprawdź w swoim najbliższym UP (chociażby telefonicznie) czy Twoja paczka tam nie czeka (podając dane na jakie zamówiona była paczka). Taka prosta czynność rozwiązuje z reguły 90% przypadków dotyczących nie odebranych paczek. Pamiętaj więc, nawet jeśli nie znalazłeś Awiza Twoja paczka może czekać na Ciebie w UP!


Koszty wysyłki podawane są na stronie przedmiotu oraz bezpośrednio w koszyku.

Wyliczane są automatycznie i zależą od wagi, wymiarów oraz rodzaju przedmiotu.

Twój koszyk
Twój koszyk jest pusty...
Zobacz
Polski sklep

Polska Firma = Polski Sklep i Polski Magazyn!

Unikalne gadżety
Co nowego?

Informacje
Tutaj kupisz
Prezentacje video