loadingimg

Wczytuję dane...
Polecane
Zostań widzem!

Nasze aukcje

Subskrypcja
 
RMA
RMA - czyli jak szybko uzyskać pomoc
Wszystkie zakupione w tym sklepie produkty podlegają dodatkowej, wewnętrznej kontroli tuż przed spakowaniem do wysyłki. Nigdy nie zdarza się, że wysyłamy przedmiot uszkodzony lub niesprawny. Obsługa sklepu dokłada wszelkich starań by w jak największym stopniu zabezpieczać produkty na czas wysyłki, używając do tego odpowiednich materiałów. Jeśli mimo to okaże się, że produkt został uszkodzony podczas transportu lub użytkowania możesz dokonać zgłoszenia RMA w celu uzyskania pomocy Serwisu (naprawa lub w razie braku takiej możliwości wymiana produktu na nowy egzemplarz lub inny przedmiot z oferty). Poniżej znajdziesz wszelkie informacje niezbędne do uzyskania szybkiej pomocy w przypadku problemów z produktem.
Procedura reklamacyjna przedmiotów objętych gwarancją okresową

(A) Skontaktuj się z serwisem informując o problemie poprzez wysłanie wiadmości e-mail na adres kontakt do serwisu w której koniecznie podaj następujące informacje:


[1] Imię oraz Nazwisko,

[2] Adres,

[3] Dokładną nazwę / rodzaj produktu, którego zgłoszenie dotyczy

[4] Numer zamówienia bądź oferty,

[5] Datę zakupu,

[6] Opis usterki/problemu

Pamiętaj by w zgłoszeniu podać wszystkie niezbędne informacje, bez tych danych serwis nie będzie mógł rozpocząć procedury RMA. Nieprawidłowe lub niepełne zgłoszenia nie są przyjmowane do rozpatrzenia. Po otrzymaniu niezbędnych informacji serwis zarejestruje zgłoszenie RMA. Otrzymasz dane do wysłania przedmiotu oraz unikalny numer RMA swojego zgłoszenia, który należy umieścić w widocznym miejscu na przesyłce.
(B) Spakuj przedmiot oraz wszystkie dostarczone wraz z nim elementy w jego oryginalne opakowanie.
(C) Dołącz do przesyłki dowód zakupu, kartę gwarancyjną (tylko jeśli otrzymałeś ją razem z produktem), krótki opis usterki oraz adres zwrotny.
(D) Bardzo dobrze i starannie zabezpiecz przedmiot do wysyłki. Nie ponosimy odpowiedzialności za uszkodzenia w transporcie.
(E) Wyślij przedmiot na podany adres i poinformuj Serwis o nadaniu paczki oraz przewidywanym terminie dostarczenia.
Informacje dodatkowe
Zgodnie z Regulaminem zakupów (cz. V, pkt. 3) produkty objęte gwarancją okresową podlegają naprawie bądź wymianie na koszt Sklepu (wraz z kosztami wysyłki). W przypadku, gdy te formy nie będą możliwe do zrealizowania można wybrać nowy produkt z oferty o wartości równej z produktem reklamowanym lub uzyskać zwrot wpłaty. Przesłany w ramach procedury reklamacji produkt podlega weryfikacji przez serwis, który stwierdzi czy usterka nie nastąpiła z winy Klienta lub innej wykluczającej uznanie gwarancji. Gwarancja okresowa wyklucza wszelkie uszkodzenia mechaniczne lub spowodowane niewłaściwym, niezgodnym z przeznaczeniem bądź instrukcją stosowaniem danego produktu. Gwarancja nie będzie również uznana w przypadku stwierdzenia ingerencji w produkt, w tym prób jakichkolwiek jego zmian, przeróbek lub modyfikacji. Prawo do gwarancji nie przysługuje w przypadku, gdy uszkodzenie powstało z przyczyn natury zewnętrznej (zjawiska atmosferyczne, konserwacja niezgodna z instrukcją obsługi, zanieczyszczenia, promieniowania, używanie niewłaściwych materiałów eksploatacyjnych, niewłaściwe zasilanie, przepięcia w sieci energetycznej, telefonicznej oraz telewizji kablowej itp.). W przypadku uznania reklamacji serwis zwraca koszty wysyłki poniesione przez klienta w celu dostarczenia produktu do naprawy. W przypadku braku zasadności lub nieuznania reklamacji produkt odsyłany jest na koszt Klienta. Gdy przesłany do serwisu przedmiot okaże się sprawny, serwis może obciążyć Klienta opłatą za testowanie i sprawdzenie w wysokości do 50,00zł. Wszystkie przesyłki kierowane do serwisu należy przesyłać Pocztą Polską przesyłką poleconą lub po dodatkowym ustaleniu z serwisem paczką pocztową. Jeśli Klient odeśle produkt na własne życzenie kurierem lub inną formą przesyłki serwis nie będzie mógł pokryć całości tych kosztów. Serwis działa na podstawie umowy z PP i nie ma możliwości refundowania kosztów innych niż określone powyżej. By serwis mógł zwrócić poniesione koszty przesyłki należy przesłać skan dowodu nadania pocztowego oraz podać dokładne dane wraz z numerem konta bankowego, na które zostaną przelane pieniądze. Serwis nie odbiera przesyłek pobraniowych (płatnych przy odbiorze), przesyłek nie oznakowanych numerem RMA oraz nie zarejestrowanych wcześniejszym zgłoszeniem w serwisie. Termin rozpatrzenia reklamacji wynosi do 21 dni roboczych od momentu odebrania przez nas wadliwego towaru. Termin ten oznacza maksymalny czas rozpatrzenia reklamacji i dotyczy skrajnych przypadków, kiedy np. określony produkt jest chwilowo niedostępny lub z innych względów nie ma możliwości szybkiego rozwiązania sprawy. Standardowo wszystkie zgłoszenia rozpatrywane są najszybciej jak to tylko możliwe, z reguły jest to 1-7 dni roboczych. O postępach zgłoszenia RMA Klient jest niezwłocznie informowany na podany w zgłoszeniu adres e-mail. Jeśli produkt będzie musiał być wysłany do zewnętrznego serwisu producenta termin rozpatrzenia reklamacji może ulec wydłużeniu, serwis prześle wtedy informacje o przybliżonym terminie rozpatrzenia sprawy i podjętych krokach postępowania.
Twój koszyk
Twój koszyk jest pusty...
Zobacz
Polski sklep

Polska Firma = Polski Sklep i Polski Magazyn!

Unikalne gadżety
Co nowego?

Informacje
Tutaj kupisz
Prezentacje video