loadingimg

Wczytuję dane...
Polecane
Zostań widzem!

Nasze aukcje

Subskrypcja
 
Kontakt
 Kontakt m@ilowy czynny 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu

Wiemy jak ważne jest zachowanie stałego i sprawnego kontaktu dotyczącego transakcji online. Z tego względu wiadomości można zostawiać u nas przez całą dobę. Odpowiadamy w godzinach pracy - zawsze najszybciej jak to możliwe. Korzystając z poniższych opcji można przesyłać wszelkie pytania, uwagi, zapytania ofertowe lub zgłaszać napotkane problemy w działaniu sklepu.

Zamówienia, pytania o produkty i dostępność Dokumenty,  współpraca i zapytania biznesowe
Pozostałe sprawy /  kontakt ogólny Gwarancja i reklamacje
Odstąpienie od umowy i zwroty

Rozmowa przez Gadu-Gadu

 Kontakt telefoniczny czynny codziennie od godz. 10.00 do godz. 17.00

Telefony firmowe są czynne w godzinach pracy (w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godz. 10.00-17.00). Telefon stacjonarny w biurze i na magazynie czynny jest codziennie do południa. Jeśli z jakichś względów nie możesz się w danej chwili dodzwonić koniecznie prześlij swoje zapytanie mailem lub zostaw wiadomość. W trakcie dnia często organizujemy spedycję, przyjmujemy dostawy towarów lub obsługujemy odbiory osobiste. Gwarantujemy odpowiedź na każde zapytanie przesłane mailem. Odpowiadamy niemal przez całą dobę. Nie udzielamy informacji ani nie przyjmujemy zleceń, zamówień i dyspozycji telefonicznych z numerów ukrytych bądź zastrzeżonych. Przed kontaktem prosimy więc upewnić się, że numer nie jest zastrzeżony bądź ukryty ponieważ niektóre połączenia anonimowe są automatycznie odrzucane przez naszą centralę. Kontakt przez wiadomości SMS/MMS również nie jest możliwy.

Telefon firmowy czynny w godz. 10.00-17.00

Telefon stacjonarny biuro/magazyn czynny do południa

 Odbiory osobiste możliwe są w siedzibie firmy we wszystkie dni robocze

Każde zamówienie, po wcześniejszym przygotowaniu, można odebrać osobiście w siedzibie naszej firmy. Pamiętaj tylko by przed przyjazdem skontaktować się z nami telefonicznie lub mailowo w celu uzgodnienia terminu odbioru zamówienia. Pozwoli to nam na szybkie przygotowanie Twojego zamówienia do odbioru oraz zapewni sprawną i bezproblemową obsługę w sklepie.

SAFETRADE, Sienkiewicza 10, 95-100 Zgierz


  Dopuszczalne formy płatności za zamówienie z odbiorem osobistym:

- przedpłata przelewem na konto bankowe i odbiór po zaksięgowaniu wpłaty

- przedpłata za pomocą systemu płatniczego DotPay (błyskawiczne przelewy)

- przedpłata online za pomocą karty płatniczej, debetowej lub kredytowej

- przedpłata za pomocą systemu błyskawicznych płatności PayPal

- płatność gotówką przy odbiorze zamówienia na miejscu w siedzibie firmy

W siedzibie firmy nie ma możliwości płacenia kartami płatniczymi. Obsługa tych płatności odbywa się tylko za pomocą wyspecjalizowanych serwisów online, gwarantujących pełne bezpieczeństwo transakcji.

 Dane rejestracyjne firmy

Sklep internetowy www.safetrade.pl prowadzi firma SAFETRADE, ul. Sienkiewicza 10, 95-100 Zgierz, NIP: 732-149-22-00, Regon: 100634150. Wpis do ewidencji działalności gospodarczej przez Prezydent miasta Zgierza. Szczegółowe dane kontaktowe znajdują się powyżej.

Napisz do nas
Imię i nazwisko:
Numer telefonu:
Adres e-mail: *
Zapytanie: *
 imgtoken
Tekst z obrazka: *
 
Wyślij
*pola obowiązkowe
Twój koszyk
Twój koszyk jest pusty...
Zobacz
Polski sklep

Polska Firma = Polski Sklep i Polski Magazyn!

Unikalne gadżety
Co nowego?

Informacje
Tutaj kupisz
Prezentacje video