loadingimg

Wczytuję dane...
Polecane
Zostań widzem!

Nasze aukcje

Subskrypcja
 
Mam pytanie

√ Jak założyć konto w sklepie www.safetrade.pl?

Konto zakładane jest podczas Twojego pierwszego zakupu w naszym sklepie. Po dodaniu produtków do koszyka kliknij przycisk Do kasy. W każdej chwili masz oczywiście również możliwość standardowej rejestracji, wystarczy kliknąć Rejestracja w panelu znajdującym się w prawej górnej części strony.

 

Jak zamówić wybrane produkty?

Zamówienia składa się poprzez dodanie produktów do koszyka, a następnie wypełnienie prostego formularza. Proces składania pierwszego zamówienia został dokładnie omówiony krok po kroku na stronie 'Jak kupować?'.

 

Jak zapłacić za wybrane produkty?

Formę płatności wybiera Klient. Dostępne w naszym sklepie formy płatności są dokładnie omówione na stronie 'Płatności'.


Próbuję dodać produkt do koszyka ale nie mogę, dlaczego?

Prawdopodobnie korzystasz ze starej przeglądarki, która nie obsługuje pewnych funkcji sklepu (np. Opera). By bezproblemowo korzystać ze wszystkich funkcji naszego systemu uruchom stronę sklepu w przeglądarce Firefox lub Explorer. Jeśli nie możesz poradzić sobie z trudnościami technicznymi pamiętaj, że zamówienie możesz złożyć również mailowo (całodobowo, 7 dni w tygodniu) oraz telefonicznie (Pn.-Pt. godz. 10.00-17.00).


Jakie są koszty wysyłki i gdzie mogę je znaleźć?

Najniższy możliwy koszt przesyłki (rejestrowana, ekonomiczna) podany jest na karcie każdego produktu. Pozostałe opcje i koszty wysyłek podane są po dodaniu produktu/produktów do koszyka. Koszty te obliczane są automatycznie ze względu na wagę oraz rozmiary produktów znajdujących się w koszyku. Dodanie produktów do koszyka jest całkowicie niezobowiązujące i nie jest jednoznaczne z ich zakupem.


Kiedy otrzymam zamówiony towar?

Na czas dostarczenia towaru do Klienta mają wpływ 3 czynniki:


(A) Wybrana przez Klienta forma płatności

Do realizacji zamówienia przystępujemy niezwłocznie po zaksięgowaniu wpłaty za zamówione produkty (przelew, karta kredytowa, paypal) lub natychmiast po otrzymaniu potwierdzenia zamówienia płatnego przy odbiorze (za pobraniem).


(B) Czas realizacji zamówienia przez Sklep

Czas realizacji zamówienia określony jest na karcie każdego produktu. Czas ten liczony jest od momentu zaksięgowania wpłaty lub otrzymania informacji o płatności za pobraniem.


(C) Czas dostarczenia towaru do Klienta przez przewoźnika

Czas potrzebny na dostarczenie przesyłki, liczony od momentu wydania towaru z magazynu w ręce przewoźnika. Czas ten zależny jest od wybranego sposobu dostawy określanego przez Klienta podczas składania zamówienia.

 

Kiedy mogę wybrać płatność "za pobraniem"?

Forma płatności przy odbiorze udostępniana jest tylko dla zamówień, których całkowita wartość nie przekracza 1000,00zł brutto. Przy większych zamówieniach wymagana jest przedpłata lub wpłata zaliczki za zamówione produkty w wysokości ustalanej na drodze indywidualnej negocjacji.

 

Na jakie konto mam wpłacić należność jeśli chcę płacić przelewem?

Szczegółowe dane do wpłaty znajdują się w potwierdzeniu Twojego zamówienia. Dodatkowo dane konta znajdziesz na stronie 'Płatności'.

 

Czy sklep ma dostęp do danych mojej karty kredytowej?

W żadnym wypadku. Płatności kartami obsługiwane są przez zewnętrzne serwisy, które gwarantują całkowite bezpieczeństwo transakcji oraz pełną poufność danych. Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronie 'Bezpieczeństwo' oraz w regulaminie zakupów.

 

Kiedy mój przelew dociera do sklepu?

Wszystko zależy od tego w jaki sposób zlecono przelew. Jeśli przelew zlecono na Poczcie, wpłata u odbiorcy może pojawić w przeciągu 2-5 dni roboczych. Jeśli przelew zleciłeś w banku wpłata powinna pojawić się u odbiorcy w przeciągu 24 godzin. Jeśli natomiast przelew został zrealizowany z użyciem błyskawicznych płatności DotPay lub PayPal wpłata powinna pojawić się u odbiorcy w przeciągu kilkunastu minut.

 

Czy mogę odebrać towar osobiście?

Każde zamówienie można odebrać osobiście w siedzibie naszej firmy w Zgierzu. Pamiętaj tylko by przed przyjazdem skontaktować się z nami telefonicznie lub mailowo w celu uzgodnienia terminu odbioru zamówienia.


Na karcie produktu widzę dwie ceny - która z nich jest aktualna?

Jeśli na karcie produktu widnieją dwie ceny, aktualna jest zawsze cena promocyjna czyli niższa.

 

Do kiedy obowiązuje dana promocja?

Wszelkie promocje obowiązują do wyczerpania zapasów z danej dostawy.

 

Czy do zakupu mogę otrzymac fakturę VAT?

Tak. Dane do faktury Klient podaje podczas finalizacji zamówienia w przeznaczonej do tego rubryce.

 

Czy jesteście podatnikiem VAT UE?

Tak. Jesteśmy zarejestrowanym podatnikiem VAT UE co pozwala nam na wystawianie faktur z podatkiem VAT w wysokości 0% przy dostawach wewnątrzwspólnotowych.

 

Twój koszyk
Twój koszyk jest pusty...
Zobacz
Polski sklep

Polska Firma = Polski Sklep i Polski Magazyn!

Unikalne gadżety
Co nowego?

Informacje
Tutaj kupisz
Prezentacje video